Upgrade ZOLL AED PLUS op locatie en service contract
Upgrade ZOLL AED PLUS naar ERC 2010 (op locatie) + AED SERVICE CONTRACT COMPLEET
Eén van de belangrijkste wijzigingen die zijn veranderd in de nieuwe reanimatierichtlijn 2010 is de diepte van de thoraxcompressie: Voorheen gold een diepte van 4-5 cm, dat is nu 5-6 cm geworden. Verreweg de meeste AED's hoeven daarom niet geupgrade te worden. Dat geldt echter wel voor de Zoll AED Plus: Deze AED heeft immers reanimatiefeedback met betrekking tot de diepte van de hartmassage, en die diepte moet dus softwarematig worden aangepast!
Naast deze wijziging in diepte voor thoraxcompressies zijn er nog enkele kleine wijzigingen die met deze upgrade worden aangepast: Bij voorgaande versies werden de instructies zoals "Blijf rustig". Controleer het bewustzijn. Vraag om hulp" tweemaal gesproken, met deze upgrade worden deze teksten nog maar éénmaal gesproken. Verder geeft de AED nu vaker feedback zoals "druk harder" of "goede compressies", voorheen was dat beperkt tot éénmaal in de 2 minuten. De instructies "Start reanimatie" en "ga verder met reanimatie" tenslotte, worden nu herhaald na 10 seconden in plaats van 15 seconden, dit alles met als doel om de onderbreking tussen de thoraxcompressies zo kort mogelijk te houden.
Upgrade op locatie (service monteur)
Wilt u helemaal nergens meer naar omkijken? Dan kunt u uw AED voor € 159,- bij u op lokatie laten upgraden door één van onze servicemonteurs. Naast deze ZOLL AED PLUS upgrade ontvangt u ook een AED SERVICE CONTRACT COMPLEET (één jaar). Voor meer informatie over het AED SERVICE CONTRACT COMPLEET zie link hieronder:
http://aedcompany.nl/aed-service-contract-compleet
Het AED SERVICE CONTRACT COMPLEET omvat het volgende:
ONDERSTEUNING
Bij het TECHNICAL SERVICE CENTER van de AEDcompany kunt u met al uw vragen terecht. U wordt door het TECHNICAL SERVICE CENTER op de hoogte gehouden van alle actuele informatie met betrekking tot uw AED (nieuwe richtlijne, wijzigingen, aanpassingen). Zodra er software-updates beschikbaar zijn van uw AED wordt u daarvan op de hoogte gesteld. Het TECHNICAL SERVICE CENTER biedt technische support en ondersteuning.
DATABASE
Uw AED wordt opgenomen in onze AED-database. Zodra de batterij(en) en/of elektroden vervangen dienen te worden zal het TECHNICAL SERVICE CENTER contact met u opnemen.
AED INZET 24/7
Met het afsluiten van een servicecontract kunt u 24 uur per dag 7 dagen per week melding maken van een AED inzet. Na de melding zal één van onze monteurs binnen 6 uur een afspraak met u maken voor het uitlezen van de AED. Binnen 24 uur beschikt u over een gebruiksklare AED. Na de inzet zal het ECG-geheugen van de AED door een van onze monteurs uitgelezen worden en indien gewenst aan de cardioloog van de betreffende patiënt ter beschikking gesteld. Voor een arts is dit essentiële informatie, wat altijd ten goede komt aan het herstel van de patiënt.
GEBRUIKSKLAAR MAKEN (RESCUE READY)
Onze monteur zal de AED weer gebruiksklaar maken. Indien nodig worden de elektroden en batterij(en) vervangen. Deze service wordt volledig gedekt m.u.v. de vervanging van gebruikte materialen. Mocht de AED op de locatie niet gebruiksklaar gemaakt kunnen worden, dan zal er door onze monteur een leen AED worden achtergelaten. Op deze manier bent u altijd voorzien van een goed werkende AED.
CONTINUÏTEITSGARANTIE (LEEN APPARATUUR)
Indien u een AED SERVICE CONTRACT heeft afgesloten via de AEDcompany beschikt u binnen 24 uur over een leen AED indien uw AED een storing vertoond die wij niet op uw locatie kunnen oplossen (dit geldt niet ingeval van een recall).
INGANGSDATUM CONTRACT:
Indien het servicecontract wordt aangegaan na aanschaf van de AED, zal de ingangsdatum daarvan zijn de aanschafdatum van de AED of één of meerdere 12-maands perioden daarna. Duur contract maximaal 12 maanden of datum uitvoering service. Het service contract wordt automatisch verlengd met één jaar met een maandelijkse opzegtermijn van 1 maand.
In het contract zijn de kosten voor het vervangen van de AED batterij(en) en de elektroden niet opgenomen. Soms berekent de fabrikant kosten voor nieuwe software. Deze kosten zijn niet in het contract opgenomen en worden aan u doorberekend.
Indien u gebruik wenst te maken van de Upgrade service ZOLL AED PLUS verzoeken wij u een e-mail te sturen naar support@AEDcompany.nl of gebruik te maken van dit formulier. Daarnaast kun u ons ook telefonisch bereiken op tel: 0 87 87 46 999
klik hier voor meer informatie
Fabrikant | ZOLL |
---|